Άιντε, καρδιά, αρματώνου! Τί ξαργούμε το φοβερό, μοιρογραμμένο κρίμα να το πράξουμε; Εμπρός, δόλιο μου χέρι πάρε το ξίφος, πάρε το! Πορεύου για το ξεκίνημα θλιμένης ζήσης, και μη δειλιάζεις, μη θυμάσαι αν είναι τα τέκνα αυτά χιλιάκριβα περίσσια, και πώς τα γέννησες εσύ· την ώρα ετούτη καν, τους γιους σου ξέχασε τους, κ' ύστερα θρήνα! Τί, κι αν τους σκοτώσεις, αγαπημένοι σου είταν απ' τη φύση— κ' εγώ θάν είμαι μιά δυστυχισμένη!

Deathly Seduction

Deathly Seduction

Άγγελοι χάραξαν δρόμο για την αγκαλιά σου, νεράιδες άκουσαν το κάλεσμα σου, αστέρια ερωτεύτηκαν με τ' άγγιγμα σου, μάγισσες υποσχέθηκαν να με φέρουν κοντά σου...

Καληνύχτα...


«Α, φεύγεις; Καληνύχτα.» Όχι, δε θαρθω. Καληνύχτα. εγώ θα βγω σε λίγο. Ευχαριστώ. Γιατί επιτέλους, πρέπει να βγω από αυτό το τσακισμένο σπίτι. Πρέπει να δω λιγάκι πολιτεία, -όχι, όχι το φεγγάρι - την πολιτεία με τα ροζιασμένα χέρια της, την πολιτεία του μεροκάματου, την πολιτεία που ορκίζεται στο ψωμί και στη γροθιά της την πολιτεία που όλους μας αντέχει στην ράχη της με τις μικρότητές μας, τις κακίες, τις ώχτρες μας, με τις φιλοδοξίες, την άγνοιά μας και τη γερατειά μας,-να ακούσω τα μεγάλα βήματα της πολιτείας, να μην ακούω πια τα βήματά σου μήτε τα βήματα του Θεού, μήτε και τα δικά μου βήματα. Καληνύχτα.

Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2009

H επιστροφή του άσωτου γκόμενου!

Ώστε σας παράτησε λοιπόν, χρυσές μου!!!!!!! Αν θέλετε τη γνώμη μου, παρατήστε τον κι εσείς αλλά μάλλον δεν τη θέλετε… Φευ! Αφού τη βρίσκετε να τυραννιέστε για έναν άχρηστο πάρτε ένα ξόρκι που θα σας τον φέρει πίσω σούμπιτο.
Το ξόρκι θα το ρίξετε σε μέρα γέμισης της σελήνης.
Θα χρειαστείτε:
Ένα λευκό χαρτί
Ένα λευκό κερί
Ένα κόκκινο στυλό
Μια αποστειρωμένη –λιποθυμήστε-βελόνα
Ένα κομμάτι κόκκινο ύφασμα
Μια κόκκινη κορδέλα (οι εθνικόφρονες φίλες να βγάλουν το σκασμό. Ερωτικό ξόρκι με γαλάζια κορδέλα δεν έχει το μαγαζί)
Κάτι δικό του που σας το έδωσε με ελεύθερη βούληση. (Όχι! Το διακοσάευρο που του πήρατε από το πορτοφόλι δεν μας κάνει!)

Ανάψτε το κερί προσέχοντας μη βάλετε φωτιά στα σύμπαντα! Συγκεντρωθείτε στη φλόγα του! Εννοείτε ότι τον καλό σας θα σκέφτεστε. Χαίντε μην πάθουμε καμιά πλάκα και γυρίσετε τον πρώην σας που σας βάραγε αλύπητα! Με το κόκκινο στυλό γράψτε το όνομα σας και το δικό του στο χαρτί. Πάρτε την –λιποθυμήστε-βελόνα και τρυπήστε το δάχτυλο σας.
Που είστε καλέεεεεεεεεεεε; Σηκωθείτε κι έχουμε δουλειά!
Στάξτε μια σταγόνα αίμα-πάλι λιποθύμησες μαρή Χατζηαργυρίου;- πάνω στα ονόματα σας. Σχεδιάστε έναν κύκλο ολόγυρα τους και διπλώστε το χαρτί στη μέση. Είπα μέση και θυμήθηκα: Μαζεύτε τη Χατζηαργυρίου! Θα σκοντάψει καμιά πάνω της και θα σαβουρντιστεί χάμου.




Πάρτε το αντικείμενο που σας έδωσε με τη θέληση του και βάλτε το στο κόκκινο ύφασμα. Διπλώστε το πανί σαν να θέλετε να φτιάξετε ένα τσαντάκι. Μμμμμμμμ! που δε θα ναι Chanel σας πείραξε! Με την κορδέλα δέστε το πανί. Οι ρομαντικές κάντε και φιογκάκι. Θάψτε το τσαντικό στο έδαφος και κοιτάξτε να θυμάστε που το θάψατε. Όχι καλέ! Μη βάλετε από πάνω σημαιάκι!
Όταν το θάβετε, οραματιστείτε τον καλό σας και πείτε τα παρακάτω λόγια:
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ ΜΑΣ , ΕΙΝΑΙ Η ΤΥΧΗ ΜΑΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ.
ΒΙΑΣΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕ ΜΟΥ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΣΕ ΕΜΕΝΑ, ΜΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΕΙΣ.
Αν είναι γραφτό να γίνει, ο τύπος θα αισθανθεί μια δυνατή επιθυμία να βρεθεί εκεί που είστε εσείς και τα θαμένα μάγια. Μόλις σκάσει μύτη ξεθάψτε τα μάγια και κάψτε τα. Ότι δεν καίγεται σκεπάστε το με αλάτι για 3 ημέρες για να ουδετεροποιηθεί η ενέργεια του αντικειμένου.
Οι τσιγγούνες της παρέας να σκεφτούν δις πριν χρησιμοποιήσουν το αλάτι στο φαγητό τους!

-Και μην τολμήσετε να αντιγράψετε τα κείμενα μου, ούτε και να ζητείσετε την άδεια μου για να τα αντιγράψετε! Δεν τη δίνω!
Άιντε! νισάφι πια με τις πνευματικές κλοπές σας. Μην πάρω ανάποδες και σας βροντήξω στο κεφάλι κανά ξεγυρισμένο ξόρκι από την χειμερινή μου κολλεξιόν: India spells collection- winter 2009-12

18 σχόλια:

D.Angel είπε...

Xμ πολύ ενδιαφέρον!!!Κάνα ξόρκι για να πουλήσω το σπίτι μου πάιζει;;;;Δλδ αν γράψω το όνομα το δικό μου και του αγοραστή ας πούμε κι αντί για αλάτι να ρίξω σοβα δεν πιάνει;;;;;

Tzeni είπε...

Κίνηση πρώτη: δώσε το σπίτι σε μεσίτη.
Κίνηση δεύτερη: βάλε αγγελία (κρυφά από το μεσίτη) ότι το πουλάς.
Κίνηση τρίτη:Πές το σε όσους ξέρεις και δεν ξέρεις ότι το έβγαλες σε πώληση.
Κίνηση τέταρτη:Σε ώρα που είσαι ήρεμη αλλά όχι νυσταγμένη, κάτσε αναπαυτικά, με κλειστα μάτια και ηρέμησε το μυαλό σου. Όταν νοιώσεις χαλαρή και με σχετικά άδειο το μυαλό από άσχετες σκέψεις φτιάξε μια όμορφη εικόνα: το σπίτι σου ήδη πουλημένο. Οι νέοι ιδιοκτήτες να είναι μέσα και χαρούμενοι να το στολίζουν. Εσύ με ένα σκασμό λεφτά στο χέρι να κάθεσαι έξω από το σπίτι όλο χαρά και τρα λα λα. ΝΟΙΩΣΕ τη χαρά της εικόνας που έφτιαξες. ΖΗΣΕ την ονειροπόληση σαν αληθινή. Κάνε το αρκετές φορές.
Αν δεν το πουλήσεις σύντομα και σε καλή τιμή στείλε μνμ να κάνω την ονειροπόληση προς βοήθεια κι εγώ. (Τζαμπα είναι. θα γλυτώσεις και τα μεσιτικά)
Αν το σπίτι που πουλάς είναι στη Σαλονίκη και γκαρσονιέρα στο κέντρο, ξέχνα τα παραπάνω και στείλε μνμ να το πάρω εγω! Χεχεχε!

Tzeni είπε...

Σημειωση: αν το ξόρκι της επιστροφης του ασωτου γκομενου εσενα σου κανει κλικ για την περιπτωση της πωλησης του σπιτιου σου η απαντηση ειναι ναι! κανε το! στη χαοτικη μαγεια όλα επιτρεπονται για να προσεγγισουμε το στοχο μας. Ακομη κι αν είσαι αθρησκος, αν σου χρειστει και το νοιωσεις αναγκαίο πιστευεις σε αγγελους και δαιμονια προς χαρην του σκοπου σου.Μετα επιστρεφεις στην πραγματικοτητα σου και τους καταρριπτεις. Πολυ απλό!

D.Angel είπε...

Οφουυυυ τα χω κάνει και τα 4 που μου λες αλλά τίποτα δεν γίνεται!!!Ασε που απ την πολλή ονειροπόληση φοβάμαι πως στο τέλος θα απογοητευτώ!!!(και θα μου μείνει και το σπίτι αμανάτι)Δυστυχώς δεν είναι ούτε στη Θεσσαλονίκη όυτε γκαρσονιέρα!Μιλάμε για 100 τμ στην Αθήνα στα Ν.Προάστεια!!!
Θα δοκιμάσω πάντως ξανά!!!Εχω περιθώριο ώς τον Ιούνιο!!!Φιλιά πολλάαααααααααααααααα

Tzeni είπε...

προσδιορισε μου σε παρακαλω τι εστι για αθηνα νοτια προαστια. για σαλονικη λεμε χλιδα το πανοραμα, την ανατολικη σαλονικη και πλεμπα τη δυτικη.
θα οραματιστω κι εγω και θα χεις αποτελεσματα. εσυ εισαι απειρο σε αυτα.. θεωρησε το πουλημενο ηδη.

εδω καταφερα να νοικιασω το σπιτι του γιου μου οταν ολη η λαρισα ειναι πιχτρα στο ανοικιαστο!
τωρα το οτι δεν παιρνω τα ενοικια.. ε ειναι λες σημαντικο; χαχαχα!

Ανώνυμος είπε...

Χα χα χα
Νότια προάστια =Από Γλυφάδα μέχρι Φάληρο.Θέα βουνό και θάλασσα!!!
Εντάξει δεν είμαι Κηφισιά αλλά δεν είμαι και Παγκράτι!!!Μια ενδιάμεση κατάσταση σε κέντρο απόκεντρο!!!Σε φώτισα ε;;;Μήπως είμαι πιο κατατοπιστική αν σου πω οτι αντικειμενική αξία κατά μέσο όρο είναι 1500e ανά τμ;;;;
Δεν είσαι εφοριακός ε;;;;
χα χα χα
dreamer angel

Tzeni είπε...

πες πουληθηκε! τελος!
και 1500 για θεα βουνο θαλασσα ειναι λιγα. 1700 τρικαλα-λαρισα και χωρις θεα. χαιντε! οχι και να μας το παρουν κοψοχρονια!

D.Angel είπε...

Εγώ σου λέω πως το έβαλα τόσο για να το ξεφορτωθώ καλή μου και πάλι παζάρια θέλουν!!!Αντε να το δώσω και να φύγω και τι στον κόσμο!!!!Κάνε τα μαγικά σου ντεεεεεε

Ανώνυμος είπε...

χαχαχαα...
φάση έχει εδώ...
και τα μάγια και το πάμπλουτη και το κληρονόμος!!!
όλα ωραία...

αν σου πω ότι τώρα είδα ένα σχόλιό σου που έγραψες σε ποντιακό μου blog (δεν ξέρω καν πότε)... και είπα να δω ποιά είναι αυτή που καλατσέβ ατόσο καλά τα ποντιακά.....
κι έπεσα σε ζάπλουτη!!! και μάγισσα!!!
άκου εκεί να δεις...

Tzeni είπε...

χαιρομαι που ηρθες αδελφη. επεσα τυχαια στα μπλογκ σου και ειλικρινα συγκινηθηκα. δε θα πω καλη δουλεια, αυτο θα στο λενε ολοι. θα πω καλη και δυνατη ψυχη..αυτο μου βγηκε εμενα..
Δεν ειναι ευκολη επιλογη να ειμαστε οσα ειμαστε αλλα πανω απο ολα ποντιες και περηφανες για αυτό.
οταν βρεις χρονο ελα κι απο την μαυροθαλασσα μου: www.thalassa-karadeniz.livepage.gr

diva είπε...

χαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχ
Απίστευτη!!!
[αδυνατώ να σχολιάσω περισσότερο]
Τα σέβη μου:-)

Tzeni είπε...

ευχαριστω diva και ανταποδιδω : )

Ανώνυμος είπε...

χμμ..εμενα το μονο που μου χει δωσει με την θεληση του ειναι ενα δαχτυλιδι....τι κανω σ αυτην την περιπτωση?

Tzeni είπε...

Πούλα το καλό μου να βγάλεις κανα φράγκο. Ένας άχρηστος στη ζωή σου λιγότερος και το πορτοφόλι σου γεμάτο. Σκέφτεσαι κάτι καλύτερο;
Παρεπιπτόντως και πέρα από την πλάκα όχι, το δαχτυλίδι δεν κάμει. Θέλει κάτι να γίνει "μάρτυρας" του δηλαδή να μαρτυρεί την παρουσία του.

Ανώνυμος είπε...

χαχαχαχα δικιο εχεις....
μπας και κερδισω ΄και γω τιποτα...ναι μωρε σιγα θα ζησω και χωρις αυτον...

Tzeni είπε...

Και εγγυημένα θα είστε και πολύ καλύτερα κι εσύ και το κάρμα σου ;)
Γι αυτόν δεν μας νοιάζει..

Unknown είπε...

Κανα ξορκι να σε παρει τηλ?

Tzeni είπε...

Τα υλικά σήμερα για να κάμεις ένα ξόρκι της προκοπής, που δε θα πιάσει κιόλας, κοστίζουν ένα σκασμό λεφτά. Δεν τον παίρνεις καλύτερα εσύ τηλέφωνο; Μη σε πω κάμε μόνον αναπάντητη να σε πάρει αυτός,μη χρεώνεσαι κιόλας. Αν δεις δεν παίρνει πάρε κι εσύ των ομματιών σου και βρες έναν με κοινή σύνδεση να τα λέτε χωρίς το άγχος των χρεώσεων. Οι νέες ενέργειες δυστυχώς ή ευτυχώς δεν μας αφήνουν κανένα περιθώριο στο να συνεχίσουμε να ταλαιπωρούμε εαυτόν. Όσες πιάσουν το νόημα από το παραπάνω θα γλυτώσουν από πολλές κακοτοπιές:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Θανατική Ποινή:Δεν μου αξίζει να ζω σε έναν κόσμο που ακόμη ο Άνθρωπος σκοτώνει τον Άνθρωπο.

Θανατική Ποινή:Δεν μου αξίζει να ζω σε έναν κόσμο που ακόμη ο Άνθρωπος σκοτώνει τον Άνθρωπο.
Amnesty international. Stop Death Penalty

Et in Arcadia Ego

Et in Arcadia Ego