Άιντε, καρδιά, αρματώνου! Τί ξαργούμε το φοβερό, μοιρογραμμένο κρίμα να το πράξουμε; Εμπρός, δόλιο μου χέρι πάρε το ξίφος, πάρε το! Πορεύου για το ξεκίνημα θλιμένης ζήσης, και μη δειλιάζεις, μη θυμάσαι αν είναι τα τέκνα αυτά χιλιάκριβα περίσσια, και πώς τα γέννησες εσύ· την ώρα ετούτη καν, τους γιους σου ξέχασε τους, κ' ύστερα θρήνα! Τί, κι αν τους σκοτώσεις, αγαπημένοι σου είταν απ' τη φύση— κ' εγώ θάν είμαι μιά δυστυχισμένη!

Deathly Seduction

Deathly Seduction

Άγγελοι χάραξαν δρόμο για την αγκαλιά σου, νεράιδες άκουσαν το κάλεσμα σου, αστέρια ερωτεύτηκαν με τ' άγγιγμα σου, μάγισσες υποσχέθηκαν να με φέρουν κοντά σου...

Καληνύχτα...


«Α, φεύγεις; Καληνύχτα.» Όχι, δε θαρθω. Καληνύχτα. εγώ θα βγω σε λίγο. Ευχαριστώ. Γιατί επιτέλους, πρέπει να βγω από αυτό το τσακισμένο σπίτι. Πρέπει να δω λιγάκι πολιτεία, -όχι, όχι το φεγγάρι - την πολιτεία με τα ροζιασμένα χέρια της, την πολιτεία του μεροκάματου, την πολιτεία που ορκίζεται στο ψωμί και στη γροθιά της την πολιτεία που όλους μας αντέχει στην ράχη της με τις μικρότητές μας, τις κακίες, τις ώχτρες μας, με τις φιλοδοξίες, την άγνοιά μας και τη γερατειά μας,-να ακούσω τα μεγάλα βήματα της πολιτείας, να μην ακούω πια τα βήματά σου μήτε τα βήματα του Θεού, μήτε και τα δικά μου βήματα. Καληνύχτα.

Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2009

Θέλω να του διαλύσω τον γάμο! Πάραυτα!


Τρις γλυκύτατες φίλες που θέλετε να διαλύσετε το γάμο του εραστή,αδελφού,ξαδέλφου,μακρινού θείου ή παίδαρου γείτονα, ήρθε η ώρα και η στιγμή που τόσον καιρό καρτερούσατε! 'Αρτι αφιχθέν από την Αφρικανική ζούγκλα το ξόρκι: "θα πάρω τον δικηγόρο μου τηλέφωνο" είναι η λύση στο πρόβλημα σας!
Την νύχτα που το φεγγάρι θα είναι πανσέληνος (ναι.. ολοστρόγγυλο αλλά καλού κακού κοιτάξτε και κανα ημερολόγιο μην πέσετε έξω στο σχήμα) θα πάρετε μια καρδιά από κοτόπουλο και θα βγείτε να σας δει το φεγγάρι (αι καλέ που θα βάλεις κι αντηλιακό νυχτιάτικα!). Δεν θεωρώ απαραίτητο να σφάξετε την κότα μιας και πουλάνε καρδιές κοτόπουλων όλα τα καλά ντελικατέσεν. Για τις πτωχότερες αναγνώστριες καλή λύση αποτελούν τα συνοικιακά super market. Αν τώρα εσείς επιμένετε να τη σφάξετε εγώ δε θα σας εμποδίσω...Μοναχά βάλτε ποδιά μην πιτσιλίσουν τα αίματα το καλό σας φόρεμα...
Αφού πάρετε την καρδιά του δύσμοιρου κοτόπουλου και βγείτε βόλτα στα φεγγάρια, σχεδιάστε σε ένα χαρτί δυο φιγούρες. Μία αντρική και μία γυναικεία.
Οι αντικομφορμίστριες φίλες μπορούν να σχεδιάσουν μια γυναικεία και μια αντρική φιγούρα. Κάτω από τις φιγούρες θα γράψετε το πλήρες όνομα τους. Αφήστε τα υποκοριστικά Σάκη, Μάκη, Τάκη,Σούλα Τούλα, Κούλα και πιάστε τα Επαμεινώνδα, Αρτεμισία, Χαρίκλεια κτλ.
Αφού φτάσετε μέχρι αυτό το σημείο, τα άλλα δε θα σας φανούν και τόσο δύσκολα αλλά και πάλι όρκο δεν παίρνω. Πάρτε ένα ψαλίδι και κόψτε το χαρτί χωρίζοντας τις φιγούρες. Προσέξτε μην κόψετε κανένα δάχτυλο καλέ κι έχουμε άλλα τραβήγματα! Πάρτε κι ένα κουτάλι και σκάψτε μια τρύπα στο χώμα και εκεί βάλτε την καρδιά του κοτόπουλου. Μόλις τη βάλετε κοιτάξτε το φεγγάρι, πάρτε τη φιγούρα του προσώπου που θέλετε και κρατήστε την δίπλα στην καρδιά σας. (Τη δική σας. Το διευκρινίζω. Όχι του κοτόπουλου. Αχ! γιατί νοιώθω ότι θα τα κάνετε μαντάρα;)



Αφού πάρετε την καρδιά του δύσμοιρου κοτόπουλου και βγείτε βόλτα στα φεγγάρια, σχεδιάστε σε ένα χαρτί δυο φιγούρες. Μία αντρική και μία γυναικεία.
Οι αντικομφορμίστριες φίλες μπορούν να σχεδιάσουν μια γυναικεία και μια αντρική φιγούρα. Κάτω από τις φιγούρες θα γράψετε το πλήρες όνομα τους. Αφήστε τα υποκοριστικά Σάκη, Μάκη, Τάκη,Σούλα Τούλα, Κούλα και πιάστε τα Επαμεινώνδα, Αρτεμισία, Χαρίκλεια κτλ.
Αφού φτάσετε μέχρι αυτό το σημείο, τα άλλα δε θα σας φανούν και τόσο δύσκολα αλλά και πάλι όρκο δεν παίρνω. Πάρτε ένα ψαλίδι και κόψτε το χαρτί χωρίζοντας τις φιγούρες. Προσέξτε μην κόψετε κανένα δάχτυλο καλέ κι έχουμε άλλα τραβήγματα! Πάρτε κι ένα κουτάλι και σκάψτε μια τρύπα στο χώμα και εκεί βάλτε την καρδιά του κοτόπουλου. Μόλις τη βάλετε κοιτάξτε το φεγγάρι, πάρτε τη φιγούρα του προσώπου που θέλετε και κρατήστε την δίπλα στην καρδιά σας. (Τη δική σας. Το διευκρινίζω. Όχι του κοτόπουλου. Αχ! γιατί νοιώθω ότι θα τα κάνετε μαντάρα;)


Την άλλην φιγούρα κάψτε την με ένα σπίρτο και καθώς καίγεται πέιτε: «Αυτό που καίω φεύγει μακρυά! Φύγε μακρυά Μαρίκα Σταυραντωνάκου-Καλέργη.» Προσέξτε να μην πείτε Μαρίκα Σταυραντωνάκου-Καλέργη αν θέλετε να χωρίσετε κάποιαν που την λένε Σοφία Μπουρδούμπαση. Μετά μην περιμένετε να δείτε χαϊρι. Ναι; Ναι! Επίσης προσέξτε μην κατακαείτε που παίζεται νυχτιάτικα με τα σπίρτα. Συνεχίστε λέγοντας: « Η φιγούρα που δεν καίω και κρατώ κοντά στην καρδιά μου μένει μαζί μου. Μένει μαζί μου ο Χρυσοβαλάντης Μπαντούβαλος μέχρι ο θάνατος να μας χωρίσει! Ω! Μητέρα Ισίστ δώρισε αυτήν την εύχη σε μένα και το ταίρι μου».
Όλα αυτά τα κάνετε κοιτώντας το φεγγάρι και κάνωντας την ευχή που επιθυμείτε. Σκεπάστε την καρδιά με το χώμα και πείτε ¨ευχαριστώ μητέρα Ισίστ. Το όνομα μου είναι--------- και σε ευχαριστώ για τη συνδρομή σου στην ευχή μου»

Μετά μπείτε μέσα στο σπίτι και βάλτε τη φιγούρα που κρατήσατε σε έναν λευκό φάκελο και μετά σε ένα ξύλινο κουτί. Εννοείτε ότι κανείς άλλος δεν πρέπει να ανοίξει το κουτί και να δει την κατάντια σας! Το κουτί θα το κρατήσετε για όσο καιρό θέλετε να είστε με το πρόσωπο το οποίο μαγέψατε. Όταν τον βαρεθείτε θα σας χρειαστεί! Τότε απλά σταματήστε το ξόρκι και κάψτε όλες τις χάρτινες φιγούρες που έχετε στο κουτί. Όχι βρε και το κουτί! Καλά εσας αν σας αφήσω είστε ικανές να αυτοπυρποληθείτε!


-Το συγκεκριμένο ξόρκι μου το έδωσε η κολλητή μου, η Σεραφίνα, είναι από τα δυνατά του είδους και σίγουρα λειτουργεί. Η χρονική διάρκεια που απαιτείται για να δείτε αποτελέσματα εξαρτάται από τη σχέση την οποία θέλετε να διαλύσετε κακόψυχες φίλες μου. Αν πρόκειται για μια απλή σχέση 2-3 μήνες είναι αρκετοί. Αν πρόκειται για ήδη διαλυμένα γάμο τότε μερικοί μήνες έως ενός χρόνος απαιτούνται για τα αποτελέσματα. Αν μιλάμε για δεμένο ζευγάρι τότε θα σας πάρει αρκετά χρόνια να καίτε χάρτινες φιγούρες κάτω από ολόγιομα φεγγάρια αλλά στο τέλος η δική σας κακία θα περάσει. Όταν αποκτήσετε τον έρωτα σας συνεχίστε το ξόρκι. Όσο το κάνετε τόσο δεμένο έχετε το ..γάιδαρο σας ότι δε θα ξαναγυρίσει στην πρώην αγάπη του ή βρει λιμάνι σε νέα!

-Και μην τολμήσετε να αντιγράψετε τα κείμενα μου, ούτε και να ζητείσετε την άδεια μου για να τα αντιγράψετε! Δεν τη δίνω!
Άιντε! νισάφι πια με τις πνευματικές κλοπές σας. Μην πάρω ανάποδες και σας βροντήξω στο κεφάλι κανά ξεγυρισμένο ξόρκι από την χειμερινή μου κολλεξιόν: India spells collection- winter 2009-12

8 σχόλια:

ΠΑΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΑΙΝΑΣ είπε...

Συμπέρασμα (τουλάχιστον για μένα): τέρμα τα κοτόπουλα στο σπίτι!

Τις καλημέρες μου και καλοφάγωτη η κληρονομιά είπαμε!

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

Αντροχωρίστρα Α.Ε.!

Tzeni είπε...

Αγαπητέ μου Πάνο προσπαθώ, κατά τη συμβουλή σου από προψές, να τη φάω αλλά τον ατελείωτο έχει. Δεν παίρνουμε υπόψη μας ότι μπορεί και να σκάσω;

Tzeni είπε...

Άθλιε Ιωάννη και πανάθλιε Ιαβέρη με τέτοια ονόματα, κι εμένα κατηγορείτε;

Κατάσταση: εκθαμβωτική γλυκύτητα!

D.Angel είπε...

Συμφωνώ με τον Πάνο,
κότα στο απίτι δεν ξαναβάζω!!!Μόνο ψημένη έτσι;;;Ελπίζω να μην πιάνεται!!!

Tzeni είπε...

dream angel και πανο: ειστε εκτος θεματος ..3 μερες αποβολη και να ερθετε με τον κηδεμονα σας τη Δευτέρα μετά το black sabbath. Η κότα δε θα μπει στο δικό σας το σπίτι αλλά στο σπίτι αυτουνού που θέλει να διαλύσει το δικό σας το σπίτι. Αυτός θα φάει την κότα κι εσείς τη διάλυση στο κεφάλι. Αλλά μη μου ανησυχείτε! Λίαν συντόμως θα αναρτήσω ξόρκι προστασίας ώστε και να προφυλάξετε το στεφάνι σας αλλά και να του πέσει του κακούργου που θέλησε να σας χωρίσει, η κότα βαρειά στο στομάχι!

D.Angel είπε...

...και με τον κοκορα τι θα γινει;;;;;

Τρελός του Χωριού είπε...

Θελω να του διαλύσω τον Γάμο.
O Γάμος .
Oυσιαστικό .
Πολύ ουσιαστικό για κάποιους .
Για κάποιους άλλους πάλι , κοντεύει να γίνει επίθετο.
Oυσιαστικότερο βέβαια για όλους είναι το Pήμα του γάμου .
Aν δεν έχεις εξασφαλήσει ενα καλό τέτοιο ρήμα , κανένα ουσιαστικο δεν θα αντεξει .
;)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Θανατική Ποινή:Δεν μου αξίζει να ζω σε έναν κόσμο που ακόμη ο Άνθρωπος σκοτώνει τον Άνθρωπο.

Θανατική Ποινή:Δεν μου αξίζει να ζω σε έναν κόσμο που ακόμη ο Άνθρωπος σκοτώνει τον Άνθρωπο.
Amnesty international. Stop Death Penalty

Et in Arcadia Ego

Et in Arcadia Ego