Άιντε, καρδιά, αρματώνου! Τί ξαργούμε το φοβερό, μοιρογραμμένο κρίμα να το πράξουμε; Εμπρός, δόλιο μου χέρι πάρε το ξίφος, πάρε το! Πορεύου για το ξεκίνημα θλιμένης ζήσης, και μη δειλιάζεις, μη θυμάσαι αν είναι τα τέκνα αυτά χιλιάκριβα περίσσια, και πώς τα γέννησες εσύ· την ώρα ετούτη καν, τους γιους σου ξέχασε τους, κ' ύστερα θρήνα! Τί, κι αν τους σκοτώσεις, αγαπημένοι σου είταν απ' τη φύση— κ' εγώ θάν είμαι μιά δυστυχισμένη!

Deathly Seduction

Deathly Seduction

Άγγελοι χάραξαν δρόμο για την αγκαλιά σου, νεράιδες άκουσαν το κάλεσμα σου, αστέρια ερωτεύτηκαν με τ' άγγιγμα σου, μάγισσες υποσχέθηκαν να με φέρουν κοντά σου...

Καληνύχτα...


«Α, φεύγεις; Καληνύχτα.» Όχι, δε θαρθω. Καληνύχτα. εγώ θα βγω σε λίγο. Ευχαριστώ. Γιατί επιτέλους, πρέπει να βγω από αυτό το τσακισμένο σπίτι. Πρέπει να δω λιγάκι πολιτεία, -όχι, όχι το φεγγάρι - την πολιτεία με τα ροζιασμένα χέρια της, την πολιτεία του μεροκάματου, την πολιτεία που ορκίζεται στο ψωμί και στη γροθιά της την πολιτεία που όλους μας αντέχει στην ράχη της με τις μικρότητές μας, τις κακίες, τις ώχτρες μας, με τις φιλοδοξίες, την άγνοιά μας και τη γερατειά μας,-να ακούσω τα μεγάλα βήματα της πολιτείας, να μην ακούω πια τα βήματά σου μήτε τα βήματα του Θεού, μήτε και τα δικά μου βήματα. Καληνύχτα.

Πέμπτη 17 Ιουνίου 2010

Sun Gazing! Αδυνατίστε τρώγοντας Ήλιο.

Αγαπημένο μου Κοινό(της Σιών και μη),

Σας καλημερίζω και σας προτρέπω να κάνετε χαρούλες και «κου πε πε» γιατί σας έχω καλά και αδυνατιστικά νέα!

Τώρα που πλησιάζει καλοκαίρι και ήρθε η ώρα να βγάλετε στην παραλία τους πατσάδες και τις κυτταρίτιδες σας, τώρα σας έπιασε κρύος ιδρώτας και τρέχετε αλλόφρονες στα ινστιτούτα αδυνατίσματος και στους διαιτολόγους προς εύρεση λύσης.

Να το ράψετε το ρημάδι δε σας περνάει από το νου; Δε σας περνάει!

Αλλά Φευ! Μη μου στεναχωριέστε! Σας έχω εγώ μια λύση σούπερ ντούπερ, άρτι αφιχθείσα από Ινδίες μεριά! Μου την κοινώνησε με mail ο προσωπικός μου γκουρού Hira Ratan Manek.

Αυτός την έμαθε από κάτι αρχαία κείμενα που διαβάζει νυχθημερόν!
Nicola cheri, κάπου είχαμε φυλαγμένα τα παλιά τεύχη του Cosmopolitan. Δε ρίχνεις μια ματιά μπας και τα βρεις; Έχω μια πελώρια λαχτάρα να ανακαλύψω κι εγώ κάτι!

Sungazing! Ελληνιστί, Ηλιοθέαση!

Ναι! Ναι! Καλά το καταλάβατε! Θα κοιτάτε και θα τρώτε ήλιο! Δεν υπόσχομαι , βέβαια, ότι θα σκάσετε από την καλοφαγία αλλά κορμάρες θα γίνετε! Και όχι μόνο!

Να σας πω για τα ματάκια σας που θα τους φύγει η μυωπία, η πρεσβυωπία και ο αστιγματισμός μαζί; Να σας πω για τους μειωμένους λογαριασμούς στο super market αφού πλέον ούτε θα τρώτε ούτε θα πίνετε; Να σας πω και για τους ακόμη πιο μειωμένους λογαριασμούς αφού θα σταματήσετε και να ουρείτε και θα βάλετε τέρμα και στο χαρτί υγείας; Να σας πω ότι θα είστε από trendy πιο trendy και όλοι για σας θα λένε και θα σας δαχτυλοδείχνουν;(τώρα το γιατί είναι μια..άλλη ιστορία )Να σας πω για τις ημικρανίες που κληρονομήσατε από τη γιαγιά σας που θα πάνε; Εκεί που ναι τώρα η γιαγιά και ακόμη παραπέρα! Αμ η κατάθλιψη, η ψυχανωμαλία και οι ψυχαναγκασμοί που σας δέρνουν; Κι αυτά εκεί θα πάνε και στο ακόμα παραπέρα! .

Ε τι άλλο θέλετε να σας πω για να σας πείσω; Δεν φτάνουν όλα τούτα; Για ένα σώφρον και νοήμων άτομο τα θεωρώ αρκετά και πειστικά επιχειρήματα.

Όχι Χατζηαμπέλογλου! Εσύ δεν παίζεις σε αυτήν την κατηγορία! Πάμε στο πρακτικό μέρος τώρα!

Εσύ Χατζηαμπέλογλου κάτσε κάτω. Άκουσες πάμε και κίνησες για σουβλακοκατανύξεις! Δεν τελειώσαμε ακόμη μαρή!

Λοιπόν… επί του πρακτέου θα χρειαστούμε …ήλιο!

Όχι χρυσά μου! Σολάριουμ δεν μας κάνει. Ξέρω Λάκη μου ( αχ! φιλιά στη Νότα έστειλα;) πόσο τρομερό ακούγεται αυτό, αλλά έτσι είναι η ζωή: έχει και τις άσχημες πλευρές της.

Προσέξτε άμαθα και αθώα πλάσματα μη βγείτε έξω, μέρα μεσημέρι με ντάλα τον Ήλιο και κάθεστε και κατάματα τον κοιτάτε. Αχ! θα μου καείτε ζωντανοί εσείς αν σας αφήσω! Προσοχή! Τον ήλιο τον κοιτάμε σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα μέσα στην ημέρα: μία ώρα μετά την Ανατολή του (ξεχάστε πάραυτα ότι το είπα. Εκείνη την ώρα μόλις έχουμε πέσει στο κρεβατάκι μας) ή μια ώρα πριν από τη Δύση του, που είναι μια καλή ώρα , μιας και μόλις έχουμε σηκωθεί φρέσκες φρέσκες από το κρεβατάκι μας ή από όπου αλλού εναποθέσαμε το κορμί μας να ξεκουραστεί ή κουραστεί , το προηγούμενο βράδυ.

Συνολικά πρέπει να συμπληρώσετε 44 λεπτά ηλιοθέασης για να έχει επιτευχθεί ο στόχος: η πλήρης αναδιοργάνωση και προσαρμογή του νου (αυτό Χατζηαμπέλογλου δε σε αφορά άμεσα) και του σώματος στα νέα δεδομένα. Εννοείται ότι δεν χρειάζεται να σας πω ότι δεν τα πάτε σερί τα 44 αυτά λεπτά γιατί θα το κάψετε το σύστημα με τη μία…

Ωχ! Βλέπω στόματα να χάσκουν ορθάνοιχτα, άρα τίποτα δεν εννοείται, οπότε το παίρνω πάλι από την αρχή: Κάθε μέρα κοιτάμε τον ήλιο για 10 δευτερόλεπτα . Ναι; Ναι! Άρα σε 10 ημέρες θα τον έχουμε κοιτάξει για 100 δευτερόλεπτα. Προσέξτε τους χρόνους που σας δίνω γιατί πολλοί μπερδεύονται και προθέτουν 10 δευτερόλεπτα παραπάνω κάθε ημέρα. Δηλαδή 10 την πρώτη, 10 συν 10 δηλαδή 20 την δεύτερη κοκ με αποτέλεσμα να αυξαίνουν το χρόνο ηλιοθέασης κάθε μέρα κατά 10 δευτερόλεπτα ενώ το σωστό είναι κάθε ημέρα να τον κοιτάμε τον ήλιο για 10 δευτερόλεπτα. Τα 44 λεπτά που θέλουμε θα τα φτάσουμε σε 264 ημέρες, ήτοι 2640 δευτερόλεπτα. Αν το κάνετε αλλιώς ( αριθμητική πρόοδο το λένε το «αλλιώς» δεν βγαίνουν οι 264 ημέρες. Γκε γκε;

ΣΕ περίπτωση που αναγκαστείτε να διακόψετε την Ηλιοθέαση για κάποιες μέρες Δεν ξεκινάτε από την αρχή το μέτρημα.

Διακρίνω τάσεις αυτοκτονίας στους αδύναμους στα Μαθηματικά ή είναι η ιδέα μου;

Φεύ! Πριν αυτοπυροβοληθείτε μωρά μου πάμε στα πιο εύκολα: Πως κοιτάμε τον ήλιο. Αυτονόητο θα μου πείτε! Κοιτάξτε, την Χατζηαμπέλογλου που μου ρθε σε σεμινάριο ηλιοθέασης με γυαλί Prada, θα σας απαντήσω με τη σειρά μου, για να δείτε ότι τίποτε δεν είναι αυτονόητο σε αυτόν τον κόσμο πλέον. ΣΟΣ πρώτο: Τον ήλιο τον κοιτάμε με γυμνό μάτι, ΧΩΡΙΣ γυαλία, φακούς κτλ . Ναι Χατζηαμπέλογλου; Σιγά μην είναι « ναι» αλλά άντε..

Επίσης καλό θα ήταν όσο κοιτάτε τον ήλιο να έχετε τα ποδαράκια ξεσανδάλωτα. Επίδειξη τα καινούργια μας παπά τα κάνουμε σε άλλες περιπτώσεις. Για να μη μου στενοχωρηθείτε άδικα, σας λέω ότι είναι η κατάλληλη ευκαιρία να αναδείξετε το θεϊκό πεντικιούρ σας. Φυσικά και όσες δεν έχουν θεϊκό πεντικιούρ να πάνε σπίτια τους! Πόσο ρόμπα να γίνουν πια;

Η θεωρία πίσω από την πράξη έχει να κάνει με την αρνητική και θετική ενέργεια που πρέπει να προσλαμβάνονται και το ισοζύγιο των ενεργειών αυτών στο ανθρώπινο σώμα. Κλείσε το στόμα Χατζηαμπέλογλου. Θα κρυολογήσεις!

Εννοείται μανάρια μου ότι όλος αυτός ο πανικός είναι για μία και μοναδική φορά στη ζωή μας. Όχι κάθε χρόνο, εννέα μήνες στο σερί να κάνετε την ίδια δουλειά. Κατανοητό;

Ας πούμε ναι και να συνεχίσουμε γιατί νυχτώσαμε και έχουμε να πάμε και κομμωτήριο Sabbath που ρχεται!

Στους εννέα μήνες πάνω θα σας έρθει μια πελώρια λαχτάρα για Νες Κουίκ!

Κοίτα που το πίστεψαν! Χριστέ μου τα πάθη σου! Τίποτε τέτοιο, καλέ δε θα συμβεί! Του αντιθέτου! Θα σας κοπεί η όρεξη, θα χάσετε τα περιττά κιλάκια, θα μείνετε πετσί και κόκαλο, θα περιπέσετε σε σύνδρομο αφαγίας και θα καταλήξετε νηστικές μεν αλλά αδύνατες δε, να σας πάνε τέσσερεις.

Τι που να σας πάνε μωρή Χατζηαμπέλογλου; Στου Αεράκη για δαντέλες και μεταξωτά κιλοτάκια! Όρσε και τα χρωστούμενα!

Όσες από εσάς γλυτώσετε από «του Χάρου το μαχαίρι και του Λύρα το νυστέρι» , περνάτε στην Φάση με το κωδικό όνομα Β. Όπως Βούρλο; Άντε γεια σου κοπελάρα μου!
Μετά λοιπόν από την επίτευξη των 44 λεπτών ηλιοθέασης, περνάμε στην επόμενη φάση που είναι το περπάτημα, σε καθημερινή βάση, για 44 λεπτά με γυμνά πόδια και σε φυσικό έδαφος για έξι συνεχόμενες ημέρες.
Όχι χρυσή μου δεν μπορείς να βάζεις τον οδηγό σου να περπατάει στη θέση σου κι εσύ να την αράζεις στο αυτοκίνητο για να μιλάς στο κινητό με την Λιλή.
Πρόταση: άσε τον οδηγό να πάρει την Λιλή (ποικιλοτρόπως) και εσύ πάρε τα όρη τα άγρια βουνά για τις επόμενες 264 ημέρες!
Βάρβαρο σπορ, το κατανοώ αλλά μόνον έτσι θα παραμείνετε αδύνατες και κομψές. Αλλιώς θα ξαναρχίσετε να σαβουρντάτε ότι βρίσκετε μπροστά σας και θα ξαναγίνετε οι φάλαινες που ήσασταν. Για να μην αναφερθώ και στο ότι θα αναγκαστείτε να αυξήσετε τον μισθό του οδηγού σας γιατί ποιος θα σας πηδάει τζάμπα με το χάλι που θα χετε; Πάντως όχι αυτός!
Άρα, μετά τα 44 λεπτά ηλιοθέασης ξεκινάτε την πεζοπορία των έξι ήμερων και για την εδραίωση των καλών αποτελεσμάτων συνεχίζετε την πεζοπορία για τουλάχιστον 264 ημέρες έως και έναν χρόνο
Η θεωρία πίσω από όλο αυτό είναι απλή:
Το μεγάλο δάχτυλο του ποδιού αντιπροσωπεύει τον αδένα της επίφυσης που είναι γνωστός και ως η Θέση της Ψυχής. Τα υπόλοιπα 4 δάχτυλα αντιπροσωπεύουν τους αδένες :υπόφυση, υποθάλαμος, θάλαμος, και αμυγδαλή. Όταν περπατάτε με γυμνά πόδια, το βάρος του σώματος διεγείρει όλους αυτούς τους 5 αδένες μέσω των δακτύλων των ποδιών. Χωρίς δωδεκάποντα το περπάτημα! Εννοείται! Μην ξινίζεις τα μούτρα σου Τζούλια, χρυσό μου! Εδώ άλλα κι άλλα έχεις βγάλει. Τα παπούτσια σε μάραναν;
Αν το περπάτημα γίνεται σε ηλιόλουστη μέρα η Ηλιακή ενέργεια πέφτει πάνω στο κεφάλι (ΚΑΙ χωρίς καπέλο! Κι αυτό εννοείται!) κι έτσι παράγεται ένα μαγνητικό πεδίο και ο εγκέφαλος σας ( ή ότι είναι τέλος πάντων στη θέση του) επαναφορτίζεται.. Τα παράπονα σας σε περίπτωση ηλιοπληξίας, ηλιακού ραπίσματος, ηλιακών κηλίδων κτλ στα μούτρα σας, που ότι σας λένε κάνετε!
Κι επειδή αν δεν καταρρίψω μια αυθεντία μια στο τόσο, δεν το χω για καλό, στα όσα μου κοινώνησε ο γκουρού μου έχω να σχολιάσω τούτο: όταν εσύ πήγαινες ,εγώ μάγκα μου, γύριζα.
Όλα αυτά μας είναι ήδη γνωστά από τους Ορφικούς Χρόνους ( μα να μη βγάλω έναν Άδωνη από μέσα μου;) καθότι ως γνωστόν ο Ορφέας συνήθιζε να παίρνει το πρωινό του στο Παγγαίο κατά την Ανατολή του Ηλίου. Κι επειδή πρωινό στο Παγγαίο το ξενοδοχείο δεν σερβίρει , καταλαβαίνουμε τι έτρωγε.
Για να μην αναφερθώ στις ενεργειακές ανισορροπίες που μόνον κατ ευφημισμό μπορούν να θεωρηθούν « ισορροπίες» και που βγάζουν μάτι: Που είναι το νερό; Που είναι ο αέρας; Πως θεωρούμε κατάσταση ισορροπίας την ύπαρξη μόνον των δυο εκ των τεσσάρων στοιχείων που απαιτούνται για την αληθινή ισορροπία;
Ψιτ! Εσύ στο τέλος! Σταμάτα να μασάς τσίχλα όταν διανοητικώς μεγαλουργώ! Ζώον!
Άρα το λογικό είναι όταν ξεκινάμε την ηλιοθέαση να την συνδυάζουμε με περπάτημα (γη), αναπνευστικές ασκήσεις(αέρας) και πόσιμο νερό.
Και εννοείται πως αν πεινάμε τρώμε.
ΜΕΤΑ την άσκηση και όχι σουβλάκια!
Ναι Χατζηαμπέλογλου…;
……..

4 σχόλια:

Άνεμος είπε...

Σε είδα στην ανούσια πίστη και ήρθα γιατί πίστεψα ότι έχεις πλάκα. Δε διαψεύστηκα. Πάω τώρα να λιαστώ. Όχι για τα κιλά, αλλά νομίζω πως ξεκινάω πρεσβυωπία...

sonora είπε...

Χάρηκα που σε ξαναβρήκα(σε είχα χάσει)γράφτηκα και στους φίλους,εύχομαι πάντα ακμαίο ηθικό,γιατί το έχουμε ανάγκη.Έχουμε και δικό μας τόπο πια.amazonsday.blogspot.com

Ναύτης είπε...

αίσχος!
κόντεψα να πάθω αφυδάτωση, ηλίαση, αβιταμίνωση, σκορβούτο, εγκαύματα και λοιπα ανομολόγητα!

ευτυχως ηταν ανοιχτη η καντίνα του Μπάμπη και με 4 μπύρες και 8 σουβλάκια συνήλθα!

παραπληροφόρηση!


καλημέρα!

:))

Tzeni είπε...

Τιμου προσάπτεις πτωχέ ναύτα;


(Καλέ τικάνειο Μπάμπης;Τηνεκτίμηση μου σε αυτόν καιτα σουβλάκια του!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Θανατική Ποινή:Δεν μου αξίζει να ζω σε έναν κόσμο που ακόμη ο Άνθρωπος σκοτώνει τον Άνθρωπο.

Θανατική Ποινή:Δεν μου αξίζει να ζω σε έναν κόσμο που ακόμη ο Άνθρωπος σκοτώνει τον Άνθρωπο.
Amnesty international. Stop Death Penalty

Et in Arcadia Ego

Et in Arcadia Ego