Άιντε, καρδιά, αρματώνου! Τί ξαργούμε το φοβερό, μοιρογραμμένο κρίμα να το πράξουμε; Εμπρός, δόλιο μου χέρι πάρε το ξίφος, πάρε το! Πορεύου για το ξεκίνημα θλιμένης ζήσης, και μη δειλιάζεις, μη θυμάσαι αν είναι τα τέκνα αυτά χιλιάκριβα περίσσια, και πώς τα γέννησες εσύ· την ώρα ετούτη καν, τους γιους σου ξέχασε τους, κ' ύστερα θρήνα! Τί, κι αν τους σκοτώσεις, αγαπημένοι σου είταν απ' τη φύση— κ' εγώ θάν είμαι μιά δυστυχισμένη!

Deathly Seduction

Deathly Seduction

Άγγελοι χάραξαν δρόμο για την αγκαλιά σου, νεράιδες άκουσαν το κάλεσμα σου, αστέρια ερωτεύτηκαν με τ' άγγιγμα σου, μάγισσες υποσχέθηκαν να με φέρουν κοντά σου...

Καληνύχτα...


«Α, φεύγεις; Καληνύχτα.» Όχι, δε θαρθω. Καληνύχτα. εγώ θα βγω σε λίγο. Ευχαριστώ. Γιατί επιτέλους, πρέπει να βγω από αυτό το τσακισμένο σπίτι. Πρέπει να δω λιγάκι πολιτεία, -όχι, όχι το φεγγάρι - την πολιτεία με τα ροζιασμένα χέρια της, την πολιτεία του μεροκάματου, την πολιτεία που ορκίζεται στο ψωμί και στη γροθιά της την πολιτεία που όλους μας αντέχει στην ράχη της με τις μικρότητές μας, τις κακίες, τις ώχτρες μας, με τις φιλοδοξίες, την άγνοιά μας και τη γερατειά μας,-να ακούσω τα μεγάλα βήματα της πολιτείας, να μην ακούω πια τα βήματά σου μήτε τα βήματα του Θεού, μήτε και τα δικά μου βήματα. Καληνύχτα.

Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2009

Εγώ πότε θα ντυθώ νυφούλαααααααααααααααααααα; σνιφ!

Καλές και γλυκές μου φίλες που θέλετε να ντυθείτε νυφούλες κάντε χαρούλες!
Αχ! ναι! σας έχω έτοιμο το ξόρκι του γάμου! Καλέ τι καλό και κουραφέξαλα ρωτάτε; Τραβάτε να πάρετε σειρά στον Ασλάνη να σας ράψει και αφήστε τα χαζά και μισά.


Ακούστε προσεκτικά τι θα κάνετε λοιπόν για να περάσετε αλά μπρατσέτα με τον καλό σας -τρομάρα του-την πόρτα της εκκλησίας:

Πρώτα πρώτα πηγαίνετε στο ανθωπολείο της γειτονιάς σας -αν δεν έχετε ανθοπωλείο στη γειτονιά σας να πάτε σε άλλην γειτονιά-και αγοράστε ένα κόκκινο τριαντάφυλλο. Για να σας βγει φτηνότερο το ξόρκι τσουρομαδήστε τις τριανταφυλλιες του γείτονα ή επισκεφθείτε το κοντινότερο νεκροταφείο.
Στα πέταλα του τριαντάφυλλου χαράξτε το θείο όνομα Του. Όχι καλέ Γιαχβέ, το όνομα του έρωτα σας εννοώ: Θανάσης,Χαράλαμπος,Επαμεινώνδας κτλ....
Αυτά τα ροδοπέταλα με το όνομα του βάλτε τα σε ροδόνερο (πουλάνε με το κιλό στα φαρμακεία,πανάσχετες).
Αφού τα κάνετε όλα αυτά πάρτε τα ροδοπέταλα και πετάξτε τα έξω από την πόρτα του....Κάντε το σταυρό σας να μην τα πατήσει ο γέρος συνωνόματος θείος από πατέρα που ο καλός σας γηροκομεί και ..βίον ανθόσπαρτον!

-To παραπάνω ξόρκι πλάκα πλάκα είναι αυθεντικό!

-A! Και μην τολμήσετε να αντιγράψετε τα κείμενα μου, ούτε και να ζητείσετε την άδεια μου για να τα αντιγράψετε! Δεν τη δίνω!
Άιντε! νισάφι πια με τις πνευματικές κλοπές σας. Μην πάρω ανάποδες και σας βροντήξω στο κεφάλι κανά ξεγυρισμένο ξόρκι από την χειμερινή μου κολλεξιόν: India spells collection- winter 2008-9

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Θανατική Ποινή:Δεν μου αξίζει να ζω σε έναν κόσμο που ακόμη ο Άνθρωπος σκοτώνει τον Άνθρωπο.

Θανατική Ποινή:Δεν μου αξίζει να ζω σε έναν κόσμο που ακόμη ο Άνθρωπος σκοτώνει τον Άνθρωπο.
Amnesty international. Stop Death Penalty

Et in Arcadia Ego

Et in Arcadia Ego