Άιντε, καρδιά, αρματώνου! Τί ξαργούμε το φοβερό, μοιρογραμμένο κρίμα να το πράξουμε; Εμπρός, δόλιο μου χέρι πάρε το ξίφος, πάρε το! Πορεύου για το ξεκίνημα θλιμένης ζήσης, και μη δειλιάζεις, μη θυμάσαι αν είναι τα τέκνα αυτά χιλιάκριβα περίσσια, και πώς τα γέννησες εσύ· την ώρα ετούτη καν, τους γιους σου ξέχασε τους, κ' ύστερα θρήνα! Τί, κι αν τους σκοτώσεις, αγαπημένοι σου είταν απ' τη φύση— κ' εγώ θάν είμαι μιά δυστυχισμένη!

Deathly Seduction

Deathly Seduction

Άγγελοι χάραξαν δρόμο για την αγκαλιά σου, νεράιδες άκουσαν το κάλεσμα σου, αστέρια ερωτεύτηκαν με τ' άγγιγμα σου, μάγισσες υποσχέθηκαν να με φέρουν κοντά σου...

Καληνύχτα...


«Α, φεύγεις; Καληνύχτα.» Όχι, δε θαρθω. Καληνύχτα. εγώ θα βγω σε λίγο. Ευχαριστώ. Γιατί επιτέλους, πρέπει να βγω από αυτό το τσακισμένο σπίτι. Πρέπει να δω λιγάκι πολιτεία, -όχι, όχι το φεγγάρι - την πολιτεία με τα ροζιασμένα χέρια της, την πολιτεία του μεροκάματου, την πολιτεία που ορκίζεται στο ψωμί και στη γροθιά της την πολιτεία που όλους μας αντέχει στην ράχη της με τις μικρότητές μας, τις κακίες, τις ώχτρες μας, με τις φιλοδοξίες, την άγνοιά μας και τη γερατειά μας,-να ακούσω τα μεγάλα βήματα της πολιτείας, να μην ακούω πια τα βήματά σου μήτε τα βήματα του Θεού, μήτε και τα δικά μου βήματα. Καληνύχτα.

Τετάρτη 14 Ιουλίου 2010

Δια να φυτρώσουσι τρίχες! ( και δη κατσαρές)

Αγαπητές μου φίλες σας σήμερα θα σας παρουσιάσω ένα μικρό απάνθισμα από τη συλλογή του αγαπημένου μου Μοναχού Αγάπιου, του Κρητός , από το έργο του «Γεωπονικόν», συντεθέν εν Βενετίαν εν έτη 1850
Ο Αγάπιος καλές και ακριβές μου, όπως θα χετε ήδη ψυχανεμιστεί, μας έχει αφήσει χρόνους και καιρούς, εδώ και πολλούς παλιόκαιρους αλλά οι συνταγές και συμβουλές του εξακολουθούν να είναι All Time Classic!
Θα τον πρότεινα πριν το απογευματινό ρόφημα, πάραυτα της πέψεως του φρούτου, αλλά και πριν της κατακλίσεως ωφελεί σε βαθύν και αδιατάραχτον ύπνον.
Για σήμερα διάλεξα μερικές συνταγές για να ξαναδείτε μαλλάκια στο κεφαλάκι του αγαπημένου σας. Που τον πήρατε μακρυμάλλη και σγουρό και σαν έγινε σαν τον Γλόμπο του Κύρου Γρανάζη.
Και σαν γουρούνι έγινε, αλλά αυτό δεν είναι του παρόντος.
Δια να φυτρώσουσι τρίχες, λοιπόν:
Καύσε αβδέλαις, να γένουν σκόνι, την οποίαν βράσε με νερόν έως να φυράνη το τρίτον, και με το νερόν αυτόν άλειφε τον τόπον.

Μετάφραση:
Τράβα βρες βδέλλες, τσούξτες φωτιά, πάρε τη σκόνη τους και βράστην μέχρι να εξατμιστεί το ένα τρίτο του νερού. Με το υγρό αυτό άλειψε τη φαλάκρα του καλού σου, καλή μου και θα ξαναδείς τον τόπο του Κρανίου να μετατρέπεται σε τόπο Χλοερό, σε τόπο Αναπαύσεως.
Βράσε τη φλούδα της πτελέας, ήγουν φτηλιάς με νερόν, και μετ εκείνο αλείφου, έπειτα βάνε απάνω σκόνιν απηγάνου.

Αυτό εύκολο είναι. Δε θέλει μετάφραση. Θέλει μόνο φλούδα φτελιάς, νεράκι και απήγανο. Όχι φλούδα φτελιάς δεν πουλάνε στο super market, αστέρια μου. Την εξαδέλφη στο χωριό που Βλαχάρα την ανεβάζατε Μοσχάρι την κατεβάζατε, την ενθυμήστε χρυσάφια μου;
Ε! αυτή θα σας πει που την πουλάνε!
Έπαρε ένα αχηναίον και μίαν κολυσαύραν, οπού λέγουν εις την στερεάν γουστερίτσα και ρίζαν καλαμίου κάμε σκόνιν αυτά τα τρία και πρώτον μεν άλειφε με το μέλι τον τόπον, όπου θέλεις να φυτρώσουν αι τρίχες έπειτα βάνε απάνω την άνωθεν σκόνιν.

Την σκηνή με τις φράουλες στις 9 ½ βδομάδες την θυμάστε μωρά μου;
Ετοιμαστείτε να την ξαναζήσετε!
Απαγάγετε τον καλό σας και τον πείθετε πως είναι για καλό του, άει στο καλό του!
Τον πετάτε σε ένα σκοτεινό δωμάτιο ενός πανάκριβου ξενοδοχείου και ψωνίζετε για την περίσταση πανάκριβα εσώρουχα.
Αν τα οικονομικά σας είναι σαν τα μυαλά σας λειψά, αρκεστείτε στο του βγάλετε τα γυαλιά, οπότε όπου κι αν τον πάτε ότι κι αν φοράτε, χαμπάρι δεν θα πάρει.
Το αυτό και δια τις σπαγκοραμμένες φίλες.
Βάλτε ανάλογη μουσική για να φτιάξετε ατμόσφαιρα και προς θεού όχι Σαλέα. Όποιος πάει στο Μέγαρο δεν είναι και τενόρος.
Αφού τα κάνετε όλα αυτά δέστε τον φαλακρό εραστή σας στο κρεβάτι, καλού κακού. Αυτουνού αλλού θα πάει το μυαλό του, όποτε μην φοβάστε αντίδραση του.
Μπροστά στα έκπληκτα και όλο προσμονή μάτια του, ανοίξτε το φορητό ψυγειάκι σας και βγάλτε από μέσα το βαζάκι με το μέλι. Ανθέων ή κωνοφόρων ουδεμία σημασία έχει. Σάμπως θα το φάτε;
Με αυτό αλείψτε το κεφάλι του. Το πάνω.
Στη συνέχεια με αισθησιακές κινήσεις βγάλτε από το ψυγειάκι τη σαύρα, τον αχινό και την ρίζα του καλαμιού.
Αν αντιδράσει πείτε του ότι περί ορέξεως κολοκυθόπιτα και να κοιτάει το πιάτο του. Άντε του!
Βρείτε τρόπο να τα κάνετε όλα αυτά σκόνη και να τα αλείψετε στο γήπεδο …στο κεφάλι του δηλαδή. Πάντα το πάνω. Δεν πηγαίνουν σε όλα τα κεφάλια οι τρίχες, μονάκριβές μου.
Μέτα παρατήστε τον στην τύχη του και βγείτε για ψώνια. Όταν και Αν τον ξαναθυμηθείτε ή θα χει βγάλει μαλλιά ή εκεί που θα ναι δεν θα τα έχει ανάγκη.
Εσείς το καλό θα το χετε κάνει πάντως!
Το οξύγγι του λούτσου να αλείφεσαι συχνάκις φυτρώνουσι.

Μετάφραση:
Πάμε βόλτα στην αγορά και βρίσκουμε ένα παχύ Λούτσο.
Μη χαίρεσαι αδίκως Μπαρούτουγλου παιδί μου: Ο Λούτσος , ψάρι είναι.
Τον δίνουμε στην μαγείρισσα να του βγάλει το λίπος. Κρατάμε το λίπος και με αυτό αλείφουμε συχνά πυκνά την φαλάκρα του αγαπημένου μας, κρατώντας τις σχετικές αποστάσεις ασφαλείας και τη μυτούλα μας κλειστή μην μείνουμε στον τόπο από τη βρώμα.
Τον δε εναπομείναν στα χέρια της μαγείρισσας Λούτσο τον τρώμε εμείς.
Χωρίς τα περιττά ξύγκια είναι μια χαρά πιάτο για τη δίαιτα μας.
Tip: σε περίπτωση ερωτύλου φαλακρού αγαπημένου, προτείνω το πέταγμα του στις γάτες αμέσως μετά την προαναφερθείσα επάλειψη.

Α! Εννοείται ότι τα κείμενα μου δεν αναδημοσιεύονται χωρίς την υπογραφή μου.
Εδώ τέτοιες καλοσύνες μας είναι άγνωστες.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εμένα πιο πολύ με συνταγές της Ματζίκα ντε Σπέλλ μου μοιάζουν.
Α και ξέρω και άλλη μία αλλά δεν στη γράφω γιατί θα με πεις ανάγωγη.

Tzeni είπε...

Ο μοναχός Αγάπιος ζωγράφισε πάλι!
Ειλικρινέστα είναι αυθεντικότατες. Εξ ου και η παραπομή στην πηγή.
Σε επόμενες που θα ακολουθήσουν η αίσθηση της Ματζίκα θα είναι εντονότερη. Εξάλλου γιατί όχι; Τι το συμπαγες άραγε διαχωρίζει τη Μαγεία από τη θρησκεία για να μην απαντούνται οι δρόμοι τους;
Ευσπρόδεκτη η συνταγή σου αγαπητή μου Τσατσά. Το ανάγωγον εντοπίζεται εις την ψυχή του καθενός από μας και όχι στις συνταγές αποκατάστασης του τριχωτού της κεφαλής.
Την καλημέρα μου!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Θανατική Ποινή:Δεν μου αξίζει να ζω σε έναν κόσμο που ακόμη ο Άνθρωπος σκοτώνει τον Άνθρωπο.

Θανατική Ποινή:Δεν μου αξίζει να ζω σε έναν κόσμο που ακόμη ο Άνθρωπος σκοτώνει τον Άνθρωπο.
Amnesty international. Stop Death Penalty

Et in Arcadia Ego

Et in Arcadia Ego