Άιντε, καρδιά, αρματώνου! Τί ξαργούμε το φοβερό, μοιρογραμμένο κρίμα να το πράξουμε; Εμπρός, δόλιο μου χέρι πάρε το ξίφος, πάρε το! Πορεύου για το ξεκίνημα θλιμένης ζήσης, και μη δειλιάζεις, μη θυμάσαι αν είναι τα τέκνα αυτά χιλιάκριβα περίσσια, και πώς τα γέννησες εσύ· την ώρα ετούτη καν, τους γιους σου ξέχασε τους, κ' ύστερα θρήνα! Τί, κι αν τους σκοτώσεις, αγαπημένοι σου είταν απ' τη φύση— κ' εγώ θάν είμαι μιά δυστυχισμένη!

Deathly Seduction

Deathly Seduction

Άγγελοι χάραξαν δρόμο για την αγκαλιά σου, νεράιδες άκουσαν το κάλεσμα σου, αστέρια ερωτεύτηκαν με τ' άγγιγμα σου, μάγισσες υποσχέθηκαν να με φέρουν κοντά σου...

Καληνύχτα...


«Α, φεύγεις; Καληνύχτα.» Όχι, δε θαρθω. Καληνύχτα. εγώ θα βγω σε λίγο. Ευχαριστώ. Γιατί επιτέλους, πρέπει να βγω από αυτό το τσακισμένο σπίτι. Πρέπει να δω λιγάκι πολιτεία, -όχι, όχι το φεγγάρι - την πολιτεία με τα ροζιασμένα χέρια της, την πολιτεία του μεροκάματου, την πολιτεία που ορκίζεται στο ψωμί και στη γροθιά της την πολιτεία που όλους μας αντέχει στην ράχη της με τις μικρότητές μας, τις κακίες, τις ώχτρες μας, με τις φιλοδοξίες, την άγνοιά μας και τη γερατειά μας,-να ακούσω τα μεγάλα βήματα της πολιτείας, να μην ακούω πια τα βήματά σου μήτε τα βήματα του Θεού, μήτε και τα δικά μου βήματα. Καληνύχτα.

Πέμπτη 7 Απριλίου 2011

Όταν σου λέω πορτοκάλι να βγαίνεις!

Πορτοκάλι: ποτορτοκαλί,χυμώδες,εσπεριδοειδές,γλυκόπιοτο,καλοφάγωτο...πορτοκάλι βρε αδελφέ!

Μικρή μου αδυναμία τα εσπεριδοειδή και ειδικά τα πορτοκάλια κομμένα σε λεπτές φετούλες να κείτονται γαλήνια μέσα σε πολύχρωμες πιατέλες στις ζεστές γωνιές του σπιτιού ....
Από την αρχή του Χειμώνα και μέχρι το τέλος περίπου της Άνοιξης που τα βρίσκω άφθονα αγαπώ να τα αποξηραίνω για να έχω ένα σεβαστό απόθεμα από δαύτα μιας και τα χρησιμοποιώ κατά κόρον στις διακοσμητικές μου συνθέσεις. Η σχετικά υψηλή τιμή τους στο χονδρεμπόριο (περίπου 22 ευρώ το κιλό) τα κάμει μια σπάταλή αγορά, τη στιγμή μάλιστα που η όλη διαδικασία της αποξήρανσης τους είναι ένα πολύχρωμο αρωματικό παιχνίδι αισθήσεων. 



Η αποξήρανση:

Αποξηραίνουμε τα πορτοκαλάκια μας βάζοντας σας πανω σε σίτα τις πρώτες ημέρες για να στάζει το ζουμί τους και να μη μένει πάνω τους και αργήσουν να μας στεγνώσουν. Βαζουμε δηλαδή μια πιατέλα, πάνω σε αυτήν μια σίτα και πάνω στη σίτα τις κομμένες φετούλες από τα πορτοκάλια μας.
Την πιατέλα αυτήν τη βάζουμε κοντά στο  καλοριφέρ μας τον Χειμώνα ενώ την Άνοιξη που ο ήλιος είναι αρκετά ζεστός τη βγάζουμε στο μπαλκόνι μας ολη την ημέρα και ετσι τα ξεραίνουμε με τρόπο φυσικό. Το βραδάκι αν έχει υγρασία, βάλτε τα μέσα και μάλιστα  όσοι μένετε σε οικοδομή ακόμη κι αν δεν ανάβετε καλοριφέρ στο σπίτι μπορείτε να τα τοποθετήσετε  στο κοιχόχρηστο σώμα στο εξωτερικό χωλ του διαμερίσματος σας. 
Φετούλες πορτοκαλιού μπορούμε να αποξηράνουμε και στο φουρνο μας. Η διαδικάσια είναι μεν ταχύτερη αλλά δεν ενδεικνυται σε καιρούς ΔΝΤ. Προσωπικά δεν την προτιμώ γιατί μου στερεί το χρώμα και το άρωμα από τον χώρο μου. Τίποτε πιο όμορφο από το να πέφτει το μάτι σου σε χρωματιστές γωνιές στο σπίτι και να νοιώθεις τη χαρά πως κάτι όμορφο και τρυφερό  δημιουργείς εκείνη την ώρα.

  
Ιδέες διακόσμησης με αποξηραμένα πορτοκάλια:

....σε μπώλ να το γεμίζουν οπτικά, να συνοδεύουν κομμάτια παρόμοιων χρωματικών επιλογών και να δίνουν μια  natural νότα ακόμη και σε" βαρύτερες", πιο στυλιζαρισμένες επιλογές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Θανατική Ποινή:Δεν μου αξίζει να ζω σε έναν κόσμο που ακόμη ο Άνθρωπος σκοτώνει τον Άνθρωπο.

Θανατική Ποινή:Δεν μου αξίζει να ζω σε έναν κόσμο που ακόμη ο Άνθρωπος σκοτώνει τον Άνθρωπο.
Amnesty international. Stop Death Penalty

Et in Arcadia Ego

Et in Arcadia Ego