Άιντε, καρδιά, αρματώνου! Τί ξαργούμε το φοβερό, μοιρογραμμένο κρίμα να το πράξουμε; Εμπρός, δόλιο μου χέρι πάρε το ξίφος, πάρε το! Πορεύου για το ξεκίνημα θλιμένης ζήσης, και μη δειλιάζεις, μη θυμάσαι αν είναι τα τέκνα αυτά χιλιάκριβα περίσσια, και πώς τα γέννησες εσύ· την ώρα ετούτη καν, τους γιους σου ξέχασε τους, κ' ύστερα θρήνα! Τί, κι αν τους σκοτώσεις, αγαπημένοι σου είταν απ' τη φύση— κ' εγώ θάν είμαι μιά δυστυχισμένη!

Deathly Seduction

Deathly Seduction

Άγγελοι χάραξαν δρόμο για την αγκαλιά σου, νεράιδες άκουσαν το κάλεσμα σου, αστέρια ερωτεύτηκαν με τ' άγγιγμα σου, μάγισσες υποσχέθηκαν να με φέρουν κοντά σου...

Καληνύχτα...


«Α, φεύγεις; Καληνύχτα.» Όχι, δε θαρθω. Καληνύχτα. εγώ θα βγω σε λίγο. Ευχαριστώ. Γιατί επιτέλους, πρέπει να βγω από αυτό το τσακισμένο σπίτι. Πρέπει να δω λιγάκι πολιτεία, -όχι, όχι το φεγγάρι - την πολιτεία με τα ροζιασμένα χέρια της, την πολιτεία του μεροκάματου, την πολιτεία που ορκίζεται στο ψωμί και στη γροθιά της την πολιτεία που όλους μας αντέχει στην ράχη της με τις μικρότητές μας, τις κακίες, τις ώχτρες μας, με τις φιλοδοξίες, την άγνοιά μας και τη γερατειά μας,-να ακούσω τα μεγάλα βήματα της πολιτείας, να μην ακούω πια τα βήματά σου μήτε τα βήματα του Θεού, μήτε και τα δικά μου βήματα. Καληνύχτα.

Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

Ψωμάκι από τον αρτοπαρασκευαστή μας..


Επειδή ο χρόνος πλέον δεν επαρκεί γαι να ζυμώνουμε μόνες μας το ψωμί μας, παρεκτός κι αν είναι γιορτή και σκόλη, η ιδέα του αρτοπαρασκευαστή είναι τέλεια για όσες θέλουμε να ξέρουμε τι τρώμε.
Κάποια στιγμή έπεσε στα χέρια μου και μια πολύ καλή συνταγή για ψωμί και σκέφτηκα να τη μοιραστώ με τις φαν της κουζίνας.
Συνταγή ψωμιού:
 300 ml νερό
3 κουτάλια της σούπας ζάχαρη
2 κουταλάκια του γλυκού αλάτι
3 κουτάλια της σούπας ελαιόλαδο
2 κουτάλια της σούπας γάλα
4 κούπες (δοσομετρητής αρτοπαρασκευαστή) αλεύρι
2 κουταλάκια μαγιά

Τα υλικά μπαίνουν πάντα με αυτήν την σειρά και το καλύτερο πρόγραμμα για αυτον τον τύπο ψωμιού είναι το 3ωρο.

Καλοφάγωτο!!!!!!!!!!!!







2 σχόλια:

Παναγιώτης είπε...

Εγώ βάζω 1 κιλο αλεύρι ,
προτιμώ το ολικής άλεσης,
2 κουταλιές του καφέ αλάτι ,
2 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο,
2 κούπες νερό χλιαρό (650 ml),
2 φακελακια ξηρή μαγιά (16gr).

Όλα αυτά αφού τα αναμίξω και τα ζυμώσω, τα βάζω στην φόρμα του αρτοπαρασκευαστή ,βάζω για να είμαι σίγουρος και αντικολλητικό χαρτί στον πάτο πρώτα , πατάω να ισιώσει την ζύμη εκεί μέσα και κλείνω το καπάκι , εννοείται πως έβαλα και την φόρμα με την ζύμη μέσα στον αρτοπαρασκευαστή πριν.

Σκεπάζω με κάτι , κουβέρτα ; πετσέτα; κάτι τέτοιο , τον αρτοπαρασκευαστή , αυτό μπορεί και να μην χρειάζεται , δεν ξέρω και σε 1 ώρα η ζύμη έχει φουσκώσει.

Βγάζω από πάνω τα σκεπάσματα και βάζω το πρόγραμμα του ψησίματος . Είναι προρυθμισμένο στον δικό μου τουλάχιστον στην 1 ώρα.

Μου γίνεται πολύ ωραίο.

Tzeni είπε...

ωραίο ακούγεται αλλά μπελαλίδικο! Εγώ βάζω όλα τα υλικά μέσα και αφού πατήσω το κουμπάκι τα κάμει όλα μόνο του: ζύμωμα, φούσκωμα, ψήσιμο.
Επίσης αν προσέξεις η διαφορά η βασική στις συνταγές μας είναι η..ζάχαρη. Δοκίμασε την τη συνταγη που δίνω και θα εκπλαγείς με το πόσο διαφορετικό ψωμί βγαίνει :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Θανατική Ποινή:Δεν μου αξίζει να ζω σε έναν κόσμο που ακόμη ο Άνθρωπος σκοτώνει τον Άνθρωπο.

Θανατική Ποινή:Δεν μου αξίζει να ζω σε έναν κόσμο που ακόμη ο Άνθρωπος σκοτώνει τον Άνθρωπο.
Amnesty international. Stop Death Penalty

Et in Arcadia Ego

Et in Arcadia Ego